Nekad Stickan | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stickan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198242905626/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olof

Vad är ditt discord namn? Stickan#8166

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i Sverige, Jämtland. Det är en ung man på 23 år och han heter Anders. Han var uppvuxen i Östersund och hängde ofta med vänner på stan sent på natten. Han fick aldrig mycket uppmärksamhet av sin far. Hans mamma hade lämnat dem när Anders var bara 3 år gammal och hans far hade inte varit sig lik sedan dess. Han pratade knappt med Anders och drack ofta alkohol utan att ägna någon uppmärksamhet mot Anders. Detta var en av de största anledningarna till att Andersa hatade att vara hemma och var ofta ute med vänner.

Han började dricka med sina vänner och festa. Han ägnade knappt någon tid åt skolan så han fick väldigt dåliga betyg. Till slut när Anders var gammal nog skickade hans pappa ut han ur lägenheten. Anders visste nästan ingenting om att skaffa hushåll och pengar. Han fick sova hos en av hans vänner under tiden han försökte lista ut över vad han skulle göra.

När han en gång var ute med sina vänner på en bar, så började en av dem plötsligt prata om att de skulle stjäla drågor från något avlägset ställe i Östersund. Han berättade att man kunde sälja dem för hur mycket som helst. Anders frågade om han fick hjälpa till för en andel av pengarna och kompisen gick med på det.

Det var en succé och Anders fortsatte med denna kriminella gång och hade till slut råd med en egen lägenhet.

Anders har nuvarande inga speciella intressen men kommer sedan att börja bli intresserad i att köpa och sälja dyra bilar efter att han blivit rik från alla brott. Han blir lätt rasande när saker inte går bra för honom. Detta har förmodligen med hans uppväxt att göra. Han känner sig ofta otålig och vill göra saker på direkten. Han dricker mycket alkohol och detta gör så han ofta får dumma idéer när han är berusad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en mer intressant upplevelse för andra på serven där jag ofta kommer begå brott med mina vänner. En av dem var den som rekommenderande Unive för mig och det var därför jag tänker bli medlem. Alla mina vänner tänker bli medlem på Unive och jag vill gärna kunna spela med dem och inte bli utelämnad under konversationer.

Jag ska göra mitt bästa att följa regler där jag verkligen inte vill bli bannad. Jag ska se till att inte uppföra mig som en skitstövel mot andra och respektera unives spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har ofta varit med i samtal med min vän som rekommenderade Unive och sett på screenshares. Jag äslkar hur det är som att spela en real life simulator med riktiga spelare. Någonting som fick mig särskilt intresserad av är hur ni lyckades ta med riktiga företag och märken i rollplay serven. Exempelvis hur Apoteket finns och alla olika bilmärken som existerar i verkligheten. Jag har också hört min vän skratta ihjäl sig under flera tillfällen där han haft roliga interaktioner med andra spelare.

Hur hittade du Unive? En vän ville verkligen att jag skulle vara med och spela med han på Unive RP. Han har också fått in andra vänner på servern. Om ni är intresserade är hans namn Eddeull.#4370 på discord. Han gjorde ett mycket bra jobb at få mig intresserad i servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt med mina vänner på servern och träffa andra och ha roliga upplevelser. Jag vill också bli bättre på att rollspela för att få en så bra upplevelse som möjligt både för andra och mig. Jag vill också bli bättre på att prata med människor jag inte känner så mycket som möjligt, jag är ofta blyg och vill ändra lite på det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att begå kriminella handlingar med mina vänner och bara ha roligt. Jag vill också bli bättre på att prata med andra. Jag har också som mål att följa reglerna så gott som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka