- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 1
Användarnamn: Stezzy Vac
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353054205
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? Stezzy#2801
Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ganska öppen person han har inte så mycket känslor bara dom som är han närmst han hade en ganska bra uppväxt men de va dom småbråken i familjen som gjorde han tappa de han hade sina kompisar som alltid hade hans rygg dom gjorde allt för han och han gjorde allt för dom de var hans ända familj i hans hjärna. han har intressen om bilar och att köra bil och vara med i race
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag känner att jag kommer tillföra mycket till servern jag är inte för vinsten jag är för rp:t. Jag strruntar lite i om jag blir robbad på en gun eller vad som jag gör det för rp:t
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag känner att servern har på riktig potential att bli en riktigt bra server.
Hur många timmar har du på FiveM? Har 2 konton sammanlagt ca 400 timmar
Hur hittade du Multistaden? Min kompis rekommenderade servern och fastna direk
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353054205
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? Stezzy#2801
Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ganska öppen person han har inte så mycket känslor bara dom som är han närmst han hade en ganska bra uppväxt men de va dom småbråken i familjen som gjorde han tappa de han hade sina kompisar som alltid hade hans rygg dom gjorde allt för han och han gjorde allt för dom de var hans ända familj i hans hjärna. han har intressen om bilar och att köra bil och vara med i race
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag känner att jag kommer tillföra mycket till servern jag är inte för vinsten jag är för rp:t. Jag strruntar lite i om jag blir robbad på en gun eller vad som jag gör det för rp:t
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag känner att servern har på riktig potential att bli en riktigt bra server.
Hur många timmar har du på FiveM? Har 2 konton sammanlagt ca 400 timmar
Hur hittade du Multistaden? Min kompis rekommenderade servern och fastna direk
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej