Nekad Stezzy Vac | Ansökan till Servervakt [Flacko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stezzy Vac

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Stezzy#2801

Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan sen brukar jag gå till gymmet sen efter gymmet brukar jag vara ute med någon vän eller så drar jag hem och spelar sen går jag o lägger mig ca 00

Hur länge har du varit medlem på Unive? spelade en hel del för 2,5 år sen började jag spela igen för ca 3 månader sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vara ett stöd till helpers kunna dva bort bilar och kunna hjälpa till i stora scenarion om de buggar. Sen kunna ta hand om omgivningen runt omkring sig och se till så att folk inte bryter emot regler och ifall de sker kan man kicka och sen ta upp det med någon högre uppsatt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill kunna hjälpa till på servern och hjälpa staffsen. Jag vill kunna se till så att folk sköter sig på servern och hjälpa till när de kommer till scenarion.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sätt att abuse förekommer kan vara att en servervakt blir skjuten av polisen säger vi sen så när polisen inte riktigt ser personen så revar han sig själv och tar sig därifrån. Eller att en kompis till en servervakt blivit dödat och c loggat men inte blivit bannad så kommer han in senare på ett annat ställe och en servervakt ressar honom.

Nekad, utveckla "Varför vill du bli servervakt på servern"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka