Accepterad Steve Mclovin | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Steve Mclovin

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198294393075/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Bylund

Vad är ditt discord namn? gurra#7362

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Karaktären som jag spelar är 27 år gammal. Min karaktär är en person som tycker om att umgås med kompisar, ha kul och bidra till ett bättre samhälle. Karaktären som jag spelar är en humoristisk person med mycket positiv energi runt om sig. Mitt drömjobb är att få bli polis, jag vill som sagt bidra till att staden ska bli så bra som möjligt. Hans allra största intresse är båtar, han drömmer en dag om att ha jobbat ihop pengar så att han kan köpa en bra och fin fiskebåt. När min karaktär blir äldre, uppåt mot pensionärsåldern så vill han bosätta sig i en husbil efter vattnet på en sandstrand där han kan fiska, åka vattenskoter och bara njuta av livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag tror att jag kan bidra med ett gott framförande och bidra till att unive blir den bästa rp servern i sverige. Jag arbetar som en vanlig människa och är bra på att rpa. Jag är bra på att rpa och jag har lite över 200 timmar på fivem, minst hälften på unive. Jag följer alla regler och är ordningssam.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att jag har spelat på den länge och alla mina kompisar spelar på den och pratar gott om den. Den tiden jag spelat på servern så är det den bästa servern för rp.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av en kompis som också spelar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få så många människor som möjligt att skratta och må bra. Jag vill att folk ska känna igen mig som den roliga och skojiga personen som alla gillar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min rp nivå och ha roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka