Nekad steper | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

steper

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Steam-ID: 76561199114847147

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Zimmerman

Vad är ditt discord namn? aBDUL RAHMAN#5766

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär vid namn mamod mohamad från nigeria har haft en tuff uppväxt med familg osv han har blivit rasistisk utpekad av andra och hans familj tyckte inte att han var nog så dom slängde ut honom och han har aldrig haft många vänner till han kom till unive där många är snälla och många är krim också men det är det som bygger up en bra stad tycker mahmod han gillar staden och han gillar folket han har adhd och andra diagnoser han är lite låtsan tuff och han gillar inte när folk är taskiga mot honom heller då blir han arg annars är han chill

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle förbättra rp på servern lite jag hade också velat jobba på något annat och andra saker och jag äör bra på rpmen kan bli bättre

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig att spela just på unive är den höga rp nivån som finns på servern och alla bra staffs som finns på servern staffsen gör sitt jobb rätt

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för jag spelade på multistaden för något år sedan och skulle leta efter den men hittade unive kolla upp servern och märkte att det var multistaden fast bara ett nytt namn

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre på rp för då kan man hjälpa servern med rp nivån mera än vad man redan gör

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli krim få bättre rp nivå känna bra pengar osv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar på unive och endast unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka