Nekad steper | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

steper

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199114847147

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Zimmerman

Vad är ditt discord namn? aBDUL RAHMAN#5766

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2005

Berätta om din karaktär. jag heter mahmod mohamad och är från nigeria och haft tuff bakgrund och mina föräldrar har inte riktigt varit där för mig när jag var liten jag är 21år och har varit inblandad i kriminalitet förut men inte längre. jag har adhd och ibland är jag glad och ibland men oftast är jag chill mina intressen är att åka bil, basket och fotboll

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag borde bli medlem för att jag ofta kör på servern och är bra på rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är den bästa servern på rp har bra spelare har bra staffs och det mesta är bra

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för jag spelade på multistaden back in the days för något år sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul, att bli bättre på rp och hjälpa till

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli staff, hjälpa servern att hålla den bra och rolig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? svaret är nej unive och endast unive tror det är den ända bra servern i sverige just nu som jag kan kö i flera timmar utan att bli uttråkad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka