Nekad Stenvinho | Medlem ansökning [Kapten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenvinho

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/stenvinho1/ nytt steam konto

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Stenvi

Vad är ditt discord namn? Stenvi#9697

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet Isak Sten. Isak är 26 år, mer specifikt född den 1996-05-06. Isak vill gärna flytta till denna staden då han behöver hamna på rätt bana livet igen, han vill lämna det förflutna med kriminalitet, gäng, vapen och allt där imellan. Han vill få en liten nystart. Isaks intresse är bilar, han älskar bilar, han vill gärna jobba på tex taxi eller liknande där man får köra mycket bil. Hans dröm är att ha råd med en egen bil som han själv kan bestämma över. Isak är lugn, behärskad mot de flesta men kan brusa upp om han har något bråk med någon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vil l bli medlem för att kunna få jobb, samt för jag gärna vill rpa på denna väldigt aktiva server och bidra med bra och roliga scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra scenarion, seriöst och roligt rp. Aktiv spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förstår inte riktigt men antar att man ska inte alltid tänka på sig själv och rpa själviskt hela tiden.

Hur hittade du Unive? Har sett Unive på mycket socialamedier, youtube samt twitch blandannat. Jag vill bli medlem pga vill spela på en aktiv server med roligt rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka