Nekad Stennummerdos | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stennummerdos

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106989250/'

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adam🔪🚬🚬#3931

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Man karaktär har haft en dålig vad barndom på grund av att han inte har haft föräldrar som har mycket pengar så varm ville göra pengar så han började sälja droger och sånt tills han
Blev tagen av polisen och då kom han till HVB hem och då började han sköter sig och få bra betyg i skolan allt han pluggade till polis för att stoppa alla andra är från ifrån att sälja droger när man är liten för han vill inte att folk ska göra som han när han var liten men nu ärvägen 22 år gammal och och jag ska ta intervju till att bli polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med en bra rpa nivå och hjälpa nya folk som inte vet vad han ska göra så mer med tips i ooc och för att jag spelar typ unive i fem timmar per dag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer brista med en bra rpa nivå och följa lagar och regler för att få en bra kommen Unity

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska spela för att båda vi ska ha roligt typ som jag ska inte spela för makt o pengar jag ska kunna tåla en förlust i ett scenario

Hur hittade du Unive? Min vän sa att jag ska börja spela på er server och nu har jag fastnat för den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka