Nekad STENKASTAREN | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STENKASTAREN

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106989250/

Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? combolito#9128

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Johan svensson han hade en dålig barndom för han väste upp i en dålig miljö alltså med droger o vapen han hade en vem som hete Adam men han börja göra dåliga saker så fick han med Johan på o göra sånt så dom höll på med droger till en dag då Adam blir kniv hugen av en äldre kille som ville ha allt doms knark o pengar så Johan sprang hem till sin mamma o sa min vän Adam blev knivhuggen å så ringe Johan mamma Adam mamma o sa vad som hade hänt så Johan kommer på foster hem o då böjar han göra en massa snälla saker o nu är han mål i livet o bli polis o stoppa andra ifrån o göra DE HAN GJORDE NÄR HAN VA liten o nu är han 21 år gammal o har gjort klart skolan så nu väntar han på o bli polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag kommer bidra med en hög rpe nivå o göra roliga scenarion o försöka hjälpa nya folk på serven o såklart möta en med en bra ton o sprida glädje till alla

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra men hög rp nivå. Sprida glädje och positivitet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.e.x spelar bara för makt och pengar och man ska inte spela för makt och pengar man ska göra så alla har roligt i ett scenario

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar på unive så jag blev intresserad

Vidare till muntlig intervju, lucka till. Obs du har 48 timmar på dig att ta din intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka