Nekad STENKASTAREN | Ban överklagan (bullen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STENKASTAREN

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106989250/

Ditt Hex-ID: 110000144599cc2

Vad är din discord tagg? COMBOLITO#9128

Vem var det som bannade dig? kanelbullen

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? undviker support, suntförnuft snor vapen MP5

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel, för jag tog hans vapen och det var inte rätt av mig. nästa gång kommer inget sånt hända igen för nu har jag lärt mig av mina misstag och därför ångrar jag mig just nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hitta en kille sen så tog jag hans vapen och det vapnet var ett tjänste vapen /hans. jag har ingen rätt att ta hans vapen och det var mycket fel av mig jag får inte ta hans vapen och därför så gjorde jag fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt bann för jag har lärt mig en läxa och kommer därför aldrig göra om det igen och just nu ångrar jag mig för jag gillar servern och vill spela just nu

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall för jag boxa någon som snacka skit och sa fula ord, vdm jag råka köra på någon (dsync) och för att jag inte var medlem så det var också lallare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat åta han vara och jag valde det dummaste valet och ångrar därför mig jätte mycket just nu för detta är min favvo server och jag spelar på den hela tiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och jag kommer inte göra om det och det kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka