Nekad Steniz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Steniz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197969966509/

Ditt Hex-ID: 1100001009405ad

Vad är din discord tagg? steniz1337

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: 2023.09.03-07.01.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag o två andra slog ner en beväpnad person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade vidare under kvällen. bannen upptäckte jag dagen efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och två andra plockade kokain blad i lugn o ro och njöt av ljuset från månen. Efter en stund kommer det fram en person från buskarna och riktar en pistol mot mig och en till. Jag och den andra sträckte då upp våra händer och förklarade att vi undade vad som var på gång. I detta skedde så hör rånaren en tredje person lite längre bort. Han säger då till oss vi ska stanna. Jag ser då vad som händer lite längre bort. Rånaren går då nära min tredje kompis och beodrar honom att ta upp sina händer vilket han gör. Men eftersom rånaren ställer sig så pass nära så, ser min kompis en chans att rädda sitt o våra liv. Han ger då Rånaren en lavett så han tappar balansen. Då rusar vi alla på honom och slår honom medvetslös. Detta är en fel ban. Rånaren skulle ha hållit sitt avstånd med pistolen och inte stått på slagavstånd. Och absolut inte gått på tre personer själv. Jag har inte pratat med mina tre kompisar än men antar att dessa är bannande med. kommer absolut att rekomendera dessa personer överklaga med. Lipsilen som försökte råna oss och kom springande med svansen mellan bena till efter att ha spelat dåligt borde skämmas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannan för att jag har råkat skriva /sme hjälp mig när jag låg på sjukhus. visste då inte att jag var räknad som död. sen har det blivit nån ban för dålig RP. Eftersom jag endast har spelat detta ca en vecka så är det mycket som är nytt men lär mig sakta men säkert. Dock är denna ban helt åt helvete.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stått o kollat på när två personer slagits. Kom då ihåg att en av dom nyss hotat mig med pistol. då är det självklart att man hjälper en av dom. Det kallas civil kurage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? mina tidigare ban har jag absolut lärt mig av. men denna är helt fel. hade gjort om samma sak igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka