Accepterad Stenis | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Stenis

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/stenlund5/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? SteniS#4126

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali och han är invandrare från afghanistan men pratar väldigt bra svenska för att ha varit i Sverige i 6 år. Han kan va väldigt kriminell av sig men han försöker bättra sig. Hans intressen är att umgås med polare helst på kvällarna och röka en gås o bah softa azzz.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag kommer bidra med bra rp och roliga stunder på servern, sen tycker jag att folk bara spelar för bilar o vapen typ. Ja rpar för att ha skoj. Jag tycker jag är en mogen spelare och jag tror jag kommer göra så att många andra spelare har det trevligt och roligt på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det den här servern värkar vara bra. Jag har letat efter en server med bra RP och mycket spelare och jag vill även att spelarna ska va schyssta och dom ska va roliga att spela med. Allt detta tycker jag Multistaden har.

Hur många timmar har du på FiveM? 200

Hur hittade du Multistaden? Jag har hört mycket bra om Multistaden från tidigare serverar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? GKRP och små servrar

Senast ändrad:
Utveckla gärna varför just du ska bli whitelistad samt varför just du vill bli whitelistad på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka