Nekad Stenen Malmo | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenen🙀

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346779034/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Stenen#0069

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sten Malmo. Han är 21 år gammal och han är brun hårig men när han var liten var han blond. Han har bruna ögon hans längd är 190 cm. Han gillar att köra bil och köra street race mot andra. Och hans mamma och pappa heter alice och steve. Men han har inga syskon. Sten har haft en svår uppväxt. Han blev oftast mobbad i skolan för han hete sten och blev knuffad och slaggen och många hemska saker har hänt varje dag när han var i skolan. Det här började när han började i 3an. Han var också mobbad för han var övervikt. och när han tänkte att saker inte kunde bli värre så dog hans mamma Alice 1 år senare, hon dog i en drive by när hon var på semester i Spanien. när han började i 5an var han nära på att ge upp på sitt liv. men sen så kom han på att han har mycket att leva för. Han började träna varje dag tills han var 16 år gammal han förlorade all sin övervikt. Han började tycka om sitt liv mer och mer varje dag. Sen så blev han glad med sitt liv med vem han var. hans dröm är att någonsin ha ett stort och fint hus och en snabb och snygg bil för han älskar att street raca

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för rp är mitt liv och jag tycker jag är ganska bra på det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En av mina pollare kör på unive och då blev jag väldigt intresserad. Så jag började kolla lite vad det var för server och jag tyckte det såg roligt ut så nu gör jag den här ansökan av att bli med i unive.

Hur hittade du Unive? En av mina pollare kör på unive och då blev jag väldigt intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa nya vänner och ha roligt med folk och uppnå stens drömmar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utväckla min rp mer för jag har spelat på andra rp servrar förut och jag kan alla de första grunderna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, Utveckla dina mål samt varför du ska bli medlem.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka