Nekad Stenen Malmo | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenen🙀

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346779034/

Ditt Hex-ID: steam:11000011709b99a

Vad är din discord tagg? Stnen.

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: unavel.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev /me ger mun mot mun och låsates vara sjukvårdare mot en person och det var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och sökte jobb, och när jag var där så kom det en person och frågade efter någon som jobbade där då sa jag att jag gjorde det och jagade personen som sa det och skrev /me ger mun mot mun jag tyckte att det skulle vara ett roligt skämt fast i efterhand så skulle jag absolut inte gjort så även om det är ett skämt så är fel. dock jag pratade med staffen som bannade mig och han påstår att jag har sagt att jag ska ge mun mot mun så hon ska må bra fast det stämmer absolut inte man ser i bevis klippet att det inte stämmer och att jag inte sa något sånt. staffen påstår också att jag duckade framför och hållde på fast jag tänkte inte på. jag svär att jag inte menade något skumt med det och att jag bara gjorde det utan att tänka på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var både och jag tycker att det var lite för lång ban och att staffen ljög för mig i pm när han påstog att jag sa allt det där som inte stämmer med bevis klippet. fast han kan ju också ha hört fel det vet inte jag. jag det är också inte jag som bestämmer tiden på bannen det är staffsen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för vdm och lall innan fast jag har inte blivit bannad så mycket på sistone då jag börjat spelat seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte skrivit /me och jag skulle inte hålt på som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av denna ban kommer inte göra om det jag gjorde och kommer absolut inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka