Inaktuell stenbjornsson | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

stenbjornsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/7656

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edvin#4538

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sten Björnsson och han är 55 år gammal. Han är rätt trevlig och snäll av sig men han har ändå kort stubin, vilket innebär om någon håller på mot honom så brukar det sluta med en aggressiv diskussion eller med att någon ligger på marken. Hans mål i staden är att hitta ett lojalt gäng, som han aldrig kommer gå bakom ryggen på. Sten Björnsson växte upp medelmåttigt och var proffs i boxning tills han behövde sluta sin karriär på grund av skada. Sten har 1 barn som heter Gustav, han går nästan ingenstans utan Gustav, de hjälps åt mycket och behöver varandra. Sten har svårt att lita på folk då han ofta blev lurad i tidig ålder och valt den kriminella vägen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har letat efter en seriös server i ett nån vecka och jag tycker att just denna servern står ut från andra servrar och har varigt roligare än andra då det finns mycket att göra med engagerande folk. Jag vill få medlemskap så vi kan utvecklas tillsammans och främst få tillgång till jobb, blocket, gäng osv. Jag vill bli kriminell och göra riktigt bra scenarion med vänner som t.ex. bankrån, råna folk och utigå från sunt förnuft. Jag vill bara ha chill time med kompisar och göra roliga och utförliga scenarion!!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Främst för att jag gillar engagemanget hos folket och hos all staff. Ett praktiskt exempel på hur underbar denna communityn är när alla ger kärlek till ägaren när servern ligger nere, hur folk väljer att visa support istället för att hacka på minsta lilla fel.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom min kompis som rekommenderade servern starkt, sen kollade jag på många youtube videos och tyckte att det såg skitkul ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt är nog den viktigaste prioriteten för mig. Men det innebär att man ska skapa glädje hos alla. Jag vill kunna gå ut på exalterande äventyr med mitt gäng och racea med bilar osv. Bara allmänt må bra och ha en bra stund.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta ett bra jobb och främst ett pålitligt gäng som litar på mig och som jag litar på. Att det ska bli s[ bra som möjligt och att Unive ska bli så realistiskt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i andra servrar.

Tillbaka