Nekad stenberg | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stenberg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Görans Taxibolag AB.

Vad heter du IRL? André

Hur gammal är du? 19.

Hur många timmar har du på Fivem? 1012.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att jag vill bli chef här då jag tidigare styrt taxi firmor på ett par servrar. Jag vet hur jag ska beté mig, vad jag kan kräva av folk som ska bli anställda, se till att ha en bra och trevlig personal som alltid är positiva och sköter sitt jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som tidigare sagt har jag varit taxi chef på ett par servrar, dock var det längesedan. Jag lirade på Revenge rp när den fanns, sedan i starten av fbrp.

Berskiv din karaktär? Anton Petersson, född 97 är min karaktär. Detta är en händelse under hans uppväxt. År 2005, Berlin, Tyskland. En Kall och mörk vinterdag i Tyskland. Anton hade gått en lång dag i skolan och slutade alldeles precis. Skoldagen slutade inte som den brukade göra. När Anton skulle gå hem från skolan kom en man springandes tvärsöver basketplanen och ropade på honom. Han stannade till och mötte mannens blick och på avståndet insåg han att det var skolans rektor. Han direkt dit och under tiden insåg han att något inte var rätt. Rektorn som ropade på Anton och bad honom att gå tillbaka till klassrummet då han under inga omständigheter fick åka hem. Han gjorde så som hon bad honom att göra. Direkt efter rektorn var runt hörnet såg han henne inte längre. Anton börjar rusa det snabbaste han kunde hemåt för att komma undan problem som han anade skulle ske med rektorn. Samtidigt när han såg sitt hus såg han dessutom 3 svarta skåpbilar med tonade rutor. Det var de bilarna som stod utanför farsans firma. Han sprang till sin dörr och sekunden innan han skulle öppna dörren såg tog någon tag i honom och drog honom till en av skåpbilarna längre bort. Det var Antons fader. Han tvingade in Anton i baksätet, satte sig själv i förarsätet och körde direkt därifrån. Orsaken till denna händelse var att Antons pappa hade problem med ett gäng i staden då han var skyldig dem en stor summa pengar. Antons pappa förklarade för honom att han ska flytta till Sverige nu. Farsan hade bokat två flygbiljetter till Sverige och de gav sig av. Det är nu deras riktiga äventyr börjar.

Hur ofta kommer du vara inne? 7 dagar i veckan, minst 3-4 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, detta är enbart för att kunna ta tag i saker och kunna rpa mer med alla från servern. Man skapar sig fler scenarion och möter mer folk som man kan prata med eller lära känna.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka