Accepterad stenberg | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

stenberg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/stenberg14141414/

Ditt Hex-ID: 11000011208a075

Vad är din discord tagg? Stenberg #8253

Vem var det som bannade dig? Snus lucas

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig eftersom att jag krockade i en och fortsatte köra vidare istället för att stanna och "spela skadad"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil som jag nyss köpt nere vid stranden med mina polare, släppte av mina polare en liten bit från stranden och jag fortsatte köra mot macken som ligger västerut från torget. Precis innan macken krockar jag med en npc som svänger ut mitt framför mig i vägbanan och jag fortsätter att köra då jag inte anser det som en hård krock. Sedan kommer jag till macken och ska tanka bilen och plötsligt får en bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban då jag krockar med denna npc i låg hastighet och vi båda kör åt samma riktning så smällen blir inte kraftig utan både jag och min bil kommer undan lindrigt. Hade vi krockat när jag körde i en färdriktning och npcn i den motsatta färdriktningen hade det blivit en betydligt hårdare smäll och förmodligen flugit ut ur rutan då jag inte hade bälte på mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare, har enbart blivit borttagen whitelist på fbrp då jag var inaktiv en längre period

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa omkörningen och hållit mig lugnare i trafiken då krocken inte hade uppstått, men eftersom det var en så pass nätt krock och ingen kom till skada så är det bara bilarna som fick nån repa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag väl. Kommer inte köra om fler npc bilar då de är opålitliga.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka