Accepterad Stekovich | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filus

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198204808664/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Filus#1710

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är e kille vid 22 års åldern som lever sitt egna liv. Han och hans bästa kompis ponne har lyckats att göra en levnad av att köpa och sälja bilar och har då därför fått ett stort interesse för bilar. Dachri som min karaktär heter hans dröm är att få jobb på auto experten för han har alltid drömt om att trimma bilar och få jobba i en slags verkstad med bilar. Dachri har en väldigt kaxig attityd mot de som har attityd mot han och är inte rädd för något. Han är även en kille som är väldigt intresserad av tatueringar och drömmen är att just få jobb på auto.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag bidrar med bra rp till servern. Jag är en lugn kille, jag följer reglerna strikt efter mina bans som jag har lärt mig mycket av. Jag hjälper även till mycket, om det är ett litet scenario som blir fel så reportar jag. Eller om det är grovt så klippar jag och går in i hjälpen. Jag har en hög rp nivå och vill verkligen hjälpa till här på unive för detta är en server med stora möjligheter.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom det jag sa innan, unive är en server där ni har stor potential till att bli enorma. Ni är redan stora men staffsen och allt gör ett extremt bra jobb här så om det händer en något litet så tar det tag i det snabbt och hjälper till mycket. Inte många andra servrar som kommer direkt när man reportar något men de gör staffsen här och känner att i denna staden blir det då minst lall. Bortsett från att den är none-wl.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den i fivem menyn från början fast då var det "multistaden" sedan kollar jag mycket på zach stream (dragan) (nordixrp). Och såg då när han spelade på unive och insåg att det var hög rp nivå, och utvecklad rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med bra rp och utvecklad rp. Jag vill hjälpa till här på unive för att bli av med alla lallare och själv bidra med en bra rp nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej! Spelade innan på Färjestaden där jag vart whitelistad.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top