Accepterad Stekovich | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filus

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204808664/

Ditt Hex-ID: 11000010e936dd8

Vad är din discord tagg? Filus#9999

Vem var det som bannade dig? ^5PANDI$H

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~^5PANDI$H. Återstår: 1 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde för snabbt och för att jag inte stannade vid rödljus, jag hade bråttom för ett ärende efter hade ett möte med gäng som jag fick sms om att jag skulle åka till. + tror jag inte att många kriminella kör sakta inne i staden och stannar vid röd ljus när där inte är en enda bil i syn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runder med min mercedes e63 (vår gängbil) vilken är en bil som går sjukt bra och toppar cirka 600-700 vilket gör det rätt påfrästande att gasa mycket då den har mycket effekt. Jag hade inget speciellt att göra så jag valde att leta efter folk som behövde skjuts för att vara schysst bara. Jag hittar en kille vid torget som ber om skjuts till postnord så jag kör såklart han dit. När vi kommit ut ur "staden" så får jag ett meddelande av min boss att vi måste ses så foprt som möjligt. Så jag gasar då på och kör cirak 130 (utanför "staden") och stannar inte vid rödljus eftersom jag såg ingen i närheten. Så jag var i stress och gasade då på för att snabbt lämna av killen för att sedan bege mig mot min boss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår från hans perspektiv varför han valde att banna mig men jag tycker att han var rätt så partisk och såg det endast från hans perspektiv. Jag fick trots allt ett meddelande från min boss att vi måste ses så fort som möjligt och en kriminell vågar inte göra emot sin boss då han har extrem makt. Om han visste varför jag körde så snabbt som jag gjorde så hade han nog inte bannat mig och dessutom som jag sa innan så bilen är mycket snabb och det gör det till en bil som är påfrästande att köra snabbt med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad förut men det var typ i början jag spelade då jag bara lallade och streamed för mina kompisar för endast att ha kul o va dryg, men nu har jag utvecklat min rp nivå väldigt mycket. De flesta banses jag fått har varit antingen felaktiga ellr att jag helt enkelt inte kunde reglerna. Men jag har lärt mig extremt mycket av mina bans osv o är nu säker på i princip allt. Men jag har inte varit bannad pålänge förutom denna ban som jag anser som en felaktig ban men förstår oxå Wagners reaktion till detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat stanna lite eller iallafall saktat ner vid korsningarna där det var trafikljus och inte bara kört som en galning för jag skjutsa en kille. Men samtidigt sms som jag fick kunde oxå fått mig dödad om jag blev för sen och därför gasa jag. Men nästa gång ska jag vänta med att köra så snabbt tills jag är längre ut ur "staden".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att spela lite mer efter sunt förnuft och tänka mer på min hastighet vilket jag kommer att tänka mer på nu i efterhand.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka