Nekad Stekovich | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filus

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum 28 September 2005

Vad heter du på discord? Filus#1710

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla dagar utom måndag onsdag då jag foksuerar på skola och har träning.

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 1+ månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att vara mycket aktiv som servervakt. Jag kommer att ägna stor uppmärksamhet åt platser där det ofta finns många människor. Jag kommer att banna eller sparka den som bryter mot reglerna, och om det är ett stort misstag kommer jag att be personalen att kontrollera de klipp jag har. Jag vill hjälpa till att utveckla rp här på unive.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har alltid velat vara Servervakt eftersom jag känner att det är något som passar mig och jag kommer att kunna sköta det bra. Jag kommer att satsa på att vara den bästa servervakten här på servern och göra allt för att lära mig så mycket som möjligt och få servern så seriös som möjlig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag ägnar stor uppmärksamhet åt människor, så ingen begår ett brott. Jag kommer också att ägna stor uppmärksamhet åt stora folkmassor, eftersom sådana platser vanligtvis är trånga och då blir det mycket lall. Jag kommer att hjälpa många människor och främja Staffsens arbete. Jag vet att unive är en mycket bra rp server med utvecklad rp .

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag känner att jag är rätt person för det och jag vill göra allt jag kan för att hjälpa till här på unive och utveckla servern så mycket som möjligt. Jag är en kille som kan bemöta folk väldigt bra och jag vet hur man ska agera i olika situationer. . Jag vill inte att lall och trolling ska visas på den här servern, men vill bara vara servervakt så att jag kan berätta och lära människor som utför sådana handlingar.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt, jag vill hållare servern helr borta från lallare och få den så seriöst som möjlig. Och även lära folk hur man verkligen rp:ar , för många förstår det inte och blir då bannade och tycker lite synd om de personer. Så jag vill även hjälpa människor för att de ska lära sig men också såklart hålla servern borta från trollare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag vet ganska mycket, verkligen inte allt men jag har försökt lära mig av youtube kompisar osv. Några av de jag kan säga är /toggleid /revive (id) /togglename /svban (id) (tid) anledning samma emd kick. /clearchat

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad förut men det var typ i början jag spelade då jag bara lallade och streamed för mina kompisar för endast att ha kul o va dryg, men nu har jag utvecklat min rp nivå väldigt mycket. De flesta banses jag fått har varit antingen felaktiga ellr att jag helt enkelt inte kunde reglerna. Men jag har lärt mig extremt mycket av mina bans osv o är nu säker på i princip allt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Du får göra en ansökan per vecka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka