Nekad Stekovich | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filus

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum 28 September 2005

Vad heter du på discord? Filus#1710

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar alla dagar utom onsdagar o måndagar, men det finns undantag då jag inte kan spela för t.ex plugg eller andra viktiga saker. Samma på andra hållet, det kan vara så att jag spelar vissa måndagar o onsdagar men isåfall mellan 9-15 ungefär. Annars de andra dagarna så ungefär 15-22 o på helgerna ungefär 5 halv 6 till 2-3

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka en månad, mer eller mindre.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kunna hjälpa till mycket då jag ofta stöter på lallare folk som inte kan bete sig osv, reportar alltid det men förstår att staffsen inte alltid kan komma. Därför hade det varit bra för mig och serverns skull att just jag skulle få servervakt. Vill hjälpa till att få servern så seriös som möjlig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är just eftersom staffteamet är extremt bra och väldigt seriösa , vilket bidrar med en bra känsla till mig att jag vill hjälpa till och vara en av de i teamet. Förstår att servervakt inte är staffteamet men vill jobba mig upp med tiden. Unive är en server med många spelare som behöver många vakter och ett bra team.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bli servervakt och hjälpa till på servern att vara en aktiv och ordentlig servervakt som följer regler rakt av och är väldigt seriöst. Jag känner att jag skulle hjälpt till mycket och att jag skulle definitivt gjort stor nytta som servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag är en kille med seriös rp och kan bete mig bra. Jag vet alla regler och reportar alltid saker som blir fel, jag gör så bra som möjligt för att utveckla staffteamet och för att jag känner att jag kan bidra med bra hjälp här på unive eftersom jag känner att jag vill hjälpa till.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern att få ut alla lallare och alla som inte kan bete sig. Jag vill också att fler människor ska ta mig seriöst och jag vill verkligen kunna dv bilar som bara står där, och t.ex när folk är afk eller inte kan bete sig så kan jag kicka de för att det ska bli bättre för folk.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Skulle inte säga att jag har jättebra kunskaper men jag kan grunderna och lite till, och om jag nu väl blir servervakt så kommer jag lägga ner mycket tid på att lära mig så mycket som möjligt om det.

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja några gånger, mest i början när jag inte var så säker på reglerna, det handlar om failrp och suntförnuft för det mesta. Men även en vdm som var felaktig och en permaban som var felaktik då jag glömde stänga av musiken i mitt headset men jag pratade med filip och fick avban för det var absolut inte min mening.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka