Accepterad Steffelele | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Steffelele

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? steffelele

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Micke Dahlberg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig skön lirare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har gått på A-kassa största delen av livet och sysslat med småkriminalitet, har nu flyttat till ny stad för att försöka skaffa jobb och ta tag i sitt liv. Hoppas på att kunna bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skön underhållning och gött häng

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte själv bara spela för att vinna varje scenario, man ska göra det kul för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är väldigt ny så har inte hunnit bryta någon regel som jag vet ännu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM och RDM som innebär att man inte ska köra på någon eller skada utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min vän spelar på servern så har blivit rekommenderad att söka hit, verkar sjukt kul

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka