Nekad steffe steffeson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

steffe steffeson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yuna

Vad är ditt discord namn? yuna6969#7646

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2024

Berätta om din karaktär. Steffe Steffeson. Han är 20 år. När han var yngre så brukade han och hans vänner dra till amos kiosk, och ta godis och läsk som han sedan brukade sälja i skolan eller bara äta de. Han hade ett tufft liv redan som ung, hans pappa misshandlade honom och hans mamma. Nu är hans pappa borta och hans mamma dog lite senare av cancer. Och eftersom hans föräldrar inte var där så fanns det ingen som kunde uppfostra honom ordentligt, det är därför han söker ett gäng att vara med för han känner sig ensam och sorgsen. Han älskar att åka runt i stan med sin bil, det han saknar mest är en familj (vänner). Frågan är hur det kommer att gå med Steffe? Kommer han hitta någon familj? Kommer han få ett jobb? Eller kommer han gå den dåliga vägen?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra det seriöst och följa alla regler och speciellt alla grundregler. Jag kommer tipsa mina vänner om detta som kommer förmodligen tipsa sina vänner om detta. Dessutom ska jag köpa krim paketet som kommer göra att jag kommer få bli medlem i något gäng och gäng är ganska stort i unive och göra stora grejer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario där man spelar för motpartens vinst innebär det att båda parterna ska ha kul, oavsett om de vinner eller förlorar. Det handlar om att spela för att njuta av stunden och inte bara fokusera på att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja combat log det kan vara att du lämnar serven om någon kommer med kniv till dig och ska råna dig. Copbait att man försöker få polisens uppmärksamhet. OOC: Att om man kanske inte vet hur man tankar och sen frågar någon hur man gör det, det får man inte göra istället så skriver man bara på chatten och frågar där.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej har inte spelat men har kollat mycket på youtoube rp så kan ganska mycket hur man ska göra och bete sig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka