steffe larsson | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

steffe larsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198990155743/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ante

Vad är ditt discord namn? Thic_boy#7029

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Steffe Larsson är nyligen transplanterad medborgare till en storstad. Steffe vaskar normalt guld på fritiden, men han arbetar också som reporter. Han föddes den 1999 i väjxö, sverige. Han utvecklade en smak för att hantera fordon, och med tiden upptäckte han att han gillade det så mycket att han började arbeta med och ändra sina grannars bilar för 0 kr. Han började investera i kryptovalutan Ethereum när han var tio år gammal, och han har sedan gjort en enorm vinst. Men eftersom han fortsatte att riskera mycket pengar på aktier förlorade han så småningom mycket pengar och sjönk från 1 300 000 kronor till 1 600 kronor på bara en vecka. Steffe och hans familj var en fattig familj när han var yngre, och de kämpade mot hunger. Hans far dog 2005, och de hade inte pengar då för att betala för alla sina räkningar och begravningen fick de sälja sitt hem. I en halv månad bodde de på ett tvåstjärnigt hotell. Han var bara 6 år då, men han kände att han kunde rädda sig själv. Men sedan lyckades han. Han gjorde vinst trots att han investerade 60 kronor i Ethereum. Innan han rånades av ett stort gäng var han mångmiljonär, och nu har han bara 160 000 kronor. Han arbetar med att öka det antalet, men tills vidare kommer han att fortsätta vaska guld.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att utvecklas som spelare inom Rp. den här servern är väldigt bra och jag ser fram emot att utveckla mitt spelande och träffa nya spelare i servern med alla olika åldrar och ha kul. Det jag vill göra är att jobba inom polisen hjälpa spelare i servern och reda ut brott, eftersom man måste vara medlem för att kunna bli polis så är det här absolut en del av varför jag vill bli medlem. jag tycker också det är väldigt kul när det är många spelare online nästan hela tiden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av Unive för att många är seriösa med sitt rp och det finns jätte många val i servern som bilar, roliga jobb. bra funktioner på allt tillexempel om man vill tjäna lite pengar kan man dra till arbetsförmedlingen och skaffa ett jobb, och priserna på bilar och allt sånt man köper är rimligt pris på.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade unive för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så realistiskt jag kan och vara seriös. Mitt mål är även att kunna få mer som tycker att det blir kul, jag hoppas att få ett bra jobb som många är seriösa i och det blir kul om jag och fler är seriösa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att följa reglerna och att få fler att tycka Unive är Bra och få fler spelare som tycker det är roligt. Jag hoppas att hjälpa Community så mycket jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv på andra serverar eftersom jag håller på att söka en bra server! Och det var då jag hitta unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka