Accepterad Steffe käpp | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Steffe käpp

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015085613/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? soundsockis

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Steffe. Han kommer från Åhus i Sverige. Min karaktär är intresserad i historia och militära grejer. Han har också ett sort intresse när det gäller bilar. Steffe är bra på att följa regler och göra som han ska och är bra på att lyssna. Han är 30 år gammal och hans föräldrar. Han har ingen smärtkänsel eftersom att när han var liten var han med i en brand och han tappade känseln för att känna smärtor. När han var liten så gick han på en stökig skola så han har väldigt lite kunskaper när det gäller livet.
Han har stora motiv till att tjäna pengar och att hålla människor glada.

Han hjälper gärna andra människor men han blir lätt arg. Steffe har problem med att skaffa kompisar och det är därför att är bäst på att jobba ensam. Steffan ägnar mycket tid på att odla i hans lilla trädgård där hans tomater blev uppätna av fåglar. Han blev då deprimerad och kunde inte jobba vidare. Han blev då hemlös och fick sova på gatan.

Han har då fått bra erfarenhet av att vara noggrann med vad han spenderade sina pengar på. Efter ett tag så fick han ett jobb på en bensinmack. Tack vare denna bensinmacken fick han ordning på sitt liv och kunde få tillbaka sitt hus. Han lär sig av sina misstag och gillar att jobba med fysiska jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ha en mer realistisk spelupplevelse och för att bilarna är mer realistiska. Jag vill kunna prata med andra människor i en miljö där jag känner att det finns kontroll i. Dessutom har en av mina kompisar att detta är roligt och att jag bör testa det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra mer bra och utvecklad RP och långa roliga scenario med andra människor. Jag kommer att spela enligt reglerna och försöka att spela så realistiskt som det går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha roligt oavsett om man förlorar ett scenario eller inte.

Hur hittade du Unive? Min kompis pratade om det och sa att jag skulle prova att spela Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka