Accepterad Stefani550 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefani550

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130384051/

Ditt Hex-ID: steam:110000145be96b3

Vad är din discord tagg? bailybog#3603

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-03-10_212751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag staff/-serverdissade under tiden jag var i ett supportsamtal.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alla mina roller hade blivit indragna efter ett krimscenario gått snett och eftersom att allt blev indraget utan att jag fått inkallelse till support eller något som helst då blev jag rätt lack. Hoppade in i en av modsens pm och bad om att få snacka i support och redan när jag kom in i samtalet så var jag rätt hetsig mot samtliga staffs under tiden som vi diskuterade kring åtgärderna. 320 kommer sedan in i samtalet och uttrycker sin syn på vad som blivit rätt och fel och tar staffsens part vilket irriterade mig smått och efter en stunds diskussion även med 320 så får jag en fråga kring hur det skulle hjälpa serverns framgång ifall jag fick komma undan utan åtgärder vilket jag rätt impulsivt svarar något i stilen att det inte gått så värst bra under sista månaderna ändå. Får slutligen sagt till mig av en utav modsen att det är sjukt barnsligt av mig att säga så enbart för att mina roller blivit indragna, vilket jag då svarar att det inte handlar om rollerna utan att ni har korrupta h-ungar till staffs vilket nu i efterhand blev dumt då det i grund och botten enbart var riktat mot en av modsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt korrekt då jag rakt av bröt mot staff/-serverdiss reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ett terrordåd för nästan exakt ett år sedan som jag utförde på sonsklubben då jag var trött på hur fördelar i rpn gavs ut till deras boss under en extremt lång tid. Utöver det så har jag blivit bannad mest för pwg då jag rpat dåligt på små krockar osv.

Har nånstans runt 30 bans totalt under mina 2 år+ på unive varav 20-25 är testbans av 320 vid nytt bansystem från när jag var mod, vilket säger en del om att jag i grund och botten har bra koll på hur jag bör rpa. Gör dock precis som alla andra misstag ibland.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade först och främst kunnat undvika det som gick snett i rpn men framförallt så hade jag kunnat lugna ner mig innan jag hoppade support för att undvika att slänga ur mig en massa dumma meningar mot Philip och hans staffs. Ifall det hade hänt idag så hade jag trots ilskan accepterat mitt straff utan en massa tjafs och hets, men det är ju tyvärr alltid lätt att vara efterklok.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en hel del av min ban och under dessa 6 månader så har jag blivit väldigt mycket lugnare samt mer mogen. Ifall jag får chansen till att komma tillbaka så kommer jag att visa mer respekt än vad jag tidigare gjort då jag nu kan se tillbaka på hur jag inte alltid varit så värst respektfull mot varken staffs eller servern i helhet.

Det är svårt att bevisa förändring i en text men jag kan lova att jag inte kommer att besvära servern på något vis och ifall jag får en chans till att bevisa det så kommer det att märkas av snabbt, annars kan ni banna mig lika snabbt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart, glad midsommar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka