Nekad Stefani550 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefani550

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130384051/

Ditt Hex-ID: steam:110000145be96b3

Vad är din discord tagg? bailybog#3603

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-03-10_212751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip bannade mig eftersom att jag precis som förra gången jag blev p-bannad hade en för grov humörsvängning vilket inkluderade staffdiss samt serverdiss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alla mina roller hade blivit indragna efter ett krimscenario som slutade rätt dumt. Jag höll inte med om beslutet och ansåg att jag inte hade gjort något fel så jag hoppade support för att prata med de som befattat beslutet. Eftersom att jag och staffsen inte kommer någonstans i våran diskussion så ”kallas” 320 in till samtalet för att säga hur han ser på scenariot samt beslutet. Även 320 tycker att det jag gjort var fel och tar resterande staffs part i diskussionen och jag vägrar att ge mig. Resultatet av att jag vägrar att ge mig blir att jag ifrågasätter serverns framgång under sista månaderna samt kallar en specifik staff som jag tidigare haft en ”spänd” sits med för att vara en korrupt h-unge. Varav denna staff nu också är pbannad för doxxing, vilket absolut inte frigör mitt misstag men förtydligar dock vilken nivå även han ligger på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt korrekt då jag rakt av bröt mot främst två grundregler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har precis som den här gången blivit pbannad en gång tidigare pågrund av mitt humör och att jag inte har haft kontroll till att hålla tillbaka mina åsikter kring saker och ting. Förra gången så var det även då riktat mot en specifik person som verkade kunna göra vad som helst hen ville utan konsekvenser, som dessutom drabbade andra. Detta orkade jag då inte längre stå o se på längre så tog saken i mina egna händer och utförde ett terrordåd som nu i efterhand var rätt dumt, precis som denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat finna ett lugn innan jag valde att dyka rakt in i support vilket därefter hade underlättat för mig att inte blanda in ”känslor” i diskussionen vilket ledde till att jag var rätt spydig framåt slutet av samtalet. Ifall jag hade gjort på det viset så hade jag sluppit undan med endast indragna roller och en temporär ban istället för att drabbas så hårt som nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig extremt till skillnad från då att kontrollera mitt humör och att inte blanda in det i mitt sätt att tala. Ifall jag bara får en till chans så kommer jag att kunna bevisa att förändringar faktiskt skett.
Jag är absolut ingen problemspelare och skapar inte problem varje gång jag klickar in på servern utan jag försöker alltid att göra det så roligt som möjligt i rpn för samtliga parter och jag tycker att min historik verkligen stärker den delen i vad jag säger. Men som de två sista bansen så har mitt humör varit ett stort problem i hur jag går tillväga vilket också har drabbat mig personligen och främst den här gången då jag fått mig själv utesluten i ett halvår, vilket är en rätt lång tid.
Den långa tiden som jag varit bannad så har jag också kunnat tänka ut mina misstag och hur jag ska undvika att begå liknande igen.
Philip, var snäll o ge mig en chans att motbevisa dina förväntningar hos mig. Förstår till full del att du är arg o besviken över hur jag betedde mig efter att flertalet gånger varit staff hos dig och du gett mig förtroendet om och om igen, men var snäll och iallafall låt mig komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka