Accepterad Stefan22 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan22

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Användarnamn: Stefan22

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976100456/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: stefan22

Vad är din discord tagg? Stefan22#6917

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Bug Abuse / Exploiting (Dupar bilar), informerar ej staffs. / (Mod meny)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte en bil och körde den och hade kul

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyker att det var en felaktig ban eftersom att jag hade prisis köpt en bil och körde den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för gjorde inget fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något då jag ej gjorde fel

Har du läst våra regler? Ja

Du fick 10st likadana bilar, var du inte medveten om det?

Nej. Jag var medveten om att jag fick två bilar så jag trodde det var en bugg då det tog en lång tid innan jag fick ägar beviset. Så jag va på väg att sälja bilen bakom bilfirman och sedan säga till adminsen att ta mina pengar som jag får ut av det.

Aja, jag har iaf Wipat bort dina bilar som var buggade, det var alltså i princip 10 likadana bilar. Det kommer inte ersättas något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka