Nekad Stefan | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198415506995/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Johannes#4984

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abullah Falk och är 26 år gammal. Abullah har en bror som heter Erik Falk. Abullah är en kreativ person som gillar att hitta på roliga saker. Abullah är också intresserad av fordon och därav gick fordon på gymnasiet. Just nu jobbar Abullah som mekaniker och har gjort i ett fler tal andra städer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni ska låta mig bli whitelistad dels för att jag har ca 1150 timmar på FiveM och tänker på hur jag rp:ar. Jag försöker alltid spela realistiskt och bidra men något till servern som t.ex arbeta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag tycker att Unive verkar vara en väldigt seriös server men stor spelarbas. Jag vill också få tillgång till alla kanaler i Discord samt whitelistade jobb.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Multistaden för länge sedan och nu när jag skulle börja köra FiveM igen såg jag att den hette Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Försöka bygga upp en stark karaktär men mycket kontakter som man kan göra roliga och annorlunda scenarios med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag kör bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka