Nekad Stefan Persson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan Persson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? NaN1#9077

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Persson och är 24 år. Han har intresse för gaming, bilar, sporter och polisen. Han har precis flyttat hemifrån och vill bli en polis. När han var 14 år så hamnade han tidigt i trubbel, bland annat snatteri, så socialtjänsten blev inkopplad och även polisen. Och då kände han även att han blev inte så bra behandlad, så det han vill göra är att bli en polis, så kan han ge bättre respekt än vad de poliserna då gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara en polis bland annat. Eller det är det jag vill bidra med. Jag är även rolig. Jag tycker det är kul med RP, jag är ändå hyffsad bra på det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man till exempel gör ett gissland rån och sen så säger man till polisen att: jag lämnar honom ifred och ni behöver inte sätta ut spikmatta till exempel.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den här servern genom att kolla på Youtubern Cosmo_bt och då så spelade han på den här servern, och det såg roligt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka