Accepterad Stefan Persson | Medlem ansökning (L1am)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan Persson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? NaN1#9077

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Persson, är 24 år. Han har alltid gillat polisen, och det gör han fortfarande. Anledningen för att han gjorde det var för att hans farfar var polis, och han hade berättat massa coola saker engligt Stefan under hans barndom. En annan anledning till att han ville bli polis var för att hans mamma hade blivit skjuten under Stefans tonår. Och han vill inte att något annat barn eller vuxen ska vara med om det som han kände. Sedan hans mamma gick bort så har han velat hjälpa till alla personer som att ser är skadad. Min karaktärs intressen är gaming, polisen, bilar, och sen boll sporter framförallt badminton. När det var dags för Stefan att flytta bort från sin pappa så började han att intensiv träna badminton, men hans dröm jobb är fortfarande antingen polis eller ambulansen. För det är de yrkena som han egentligen brinner för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara en polis bland annat. Eller det är det jag vill bidra med. Jag är även rolig. Jag tycker det är kul med RP, jag är ändå hyffsad bra på det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man till exempel gör ett gisslan rån och sen så säger man till polisen att: jag lämnar honom ifred och ni behöver inte sätta ut spikmatta till exempel. Och det handlar inte hela tiden bara om vinna och förlora. Så det är lite mer också att ha kul samtidigt man spelar. Om man till exempel har rånat en mataffär, och polisen är påväg och sen så råkar man hamna i en kollision med en muskel bil, och istället för att fortsätta försöka komma ifrån poliserna. Så kan man istället gå ur bilen och låta poliserna gripa en och sen köra den till polis stationen, så blir det mycket roligare för båda, och som sagt så handlar det inte hela tiden om att vinna eller förlora, utan mer att båda sidorna ska ha roligt samtidigt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den här servern genom att kolla på Youtubern Cosmo_bt och då så spelade han på den här servern, och det såg roligt ut. Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka