Inaktuell Stefan omberg | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan omberg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan, samma som på mitt forum namn om någon undrar😊

Vad heter du på discord? Antntnon0800gang#3123

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid haft en god speltid här på unive och insér att det blir lite mycket ansökningar till medlemskap på servern. Jag vill gärna kunna hjälpa till med alla staffs jobb och förenkla det mesta. Jag vill kunna få alla möjlighet att ha kul medans de rollspelar och det är det som betyder mest för mig. Jag vill få mer spelare att kunna komma in på servern så att vi kan få igång de jobben som inte bara är typ polismyndigheten osv. Jag vill kunna hjälpa till med att få denna server med den bästa rpn på på ett simpelt litet förhör.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har haft en kompis som är medlemskaps ansvarig och jag vet hur det mesta fungerar. Jag har också ett trevligt kundbemötande som många tidigare personer har erfarenheter av. Om vem som helst skulle peka ut mig mellan 2 andra personer så tror jag att de skulle peka ut mig eftersom att jag vet hur allting fungerar på unive samt rollspel överlag. Jag jobbar på ett noggrant, snabbt, effektivt sätt. Ni kan också sätta krav på mig så om ni säger '' gör 10 medlemskaps intervjuer idag'' så skulle jag kunna göra det. Jag kan mycket om hur man bemöter folk på ett trevligt sätt så att de känner sig välkomna in på servern unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag själv skulle säga på ett så positivt sätt som möjligt. Även om man haft en skitdålig dag så måste man ändå kunna ha ett bra ''kundbemötande'' och inte ta ut något på dem. Mitt privatliv har ju ingenting med dem att göra så jag ska då inte heller försöka ta ut ilska från det på dem.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag antar att du menar ''hur skulle du vilja påverka betydelsen med att vara medlem på unive''. Annars hur jag skulle svara på den frågan skulle jag ansé positivt. Jag vill kunna påverka denna serverns medlemmar positivt även från starten.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna alla grundregler, som powergaming metagaming etc. Kunna förklara vad de olika reglerna betyder samt prickera ut dem i olika små scenarion. Kunna vara intresserad i att kunna rollspela på unive så om någon vill vara medlem brukar det vara bra att veta varför just de valde unive roleplay. Jag tycker samt att de INTE ska spela på någon annan server för tillfället.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag menar om jag är medlemskaps ansvarig så skulle jag agera som en medlemskaps ansvarig. Så jag ansvarar alltså för medlem ansökningarna osv INTE över hur folk spelar på servern eller agera som om jag vore staff eller helper.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är lika hög som ni än säger att den ska vara men om vi kollar på en veckoplanering ser den ungefär ut såhär: Måndag 16:00- 22:00 Tisdag: 16:00-22:00 så är det samt på onsdag och torsdag men på fredag: 15:00-00:00. Lördag 00:01- 02:00 sen 12:00- 23:59. Söndag: 10:00- 22:00.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget särskilt förutom att ni ska ha en bra dag😄

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka