Stefan | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg Hansa

Vad heter du IRL? Johannes

Vad heter du på discord? johannes#4984

Hur gammal är du? 17 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 600 timmar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer arbeta mycket med att anställa rätt och bra folk. För att få en bra grund på rp-nivån och utveckla serverns rp-nivå krävs det seriösa spelare men också tillgång till arbete. Jag kommer fokusera mycket på att anställa folk och kommer se till att lära dem om yrket och service. Jag kommer låta folk som inte har jättemycket erfarenheter låta bli provanställda för att lära dem allt inom yrket och sedan ta ut dem i tjänast och bli anställa påriktigt. Detta kommer leda till att folk på servern kommer kunna få jobb och därmed minska chansen för att folk blir kriminella och inte bidrar lika mycket med saker till servern. (självklart kommer jag bara anställa seriösa och mogna personer.). Genom att anställa en bra grupp med personer kommer också vi kunna ha öppet ofta och hjälpa serverns spelare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att jag är mycket eraren då jag har haft chefposition tidigare och jag vet hur man arbetar med att leda en grupp och utveckla ett företag. Jag har genom tidigare jobb lärt mig hur jag bemöter kunder bra och på ett proffessionelt sätt. Jag har också jobbat på Trygg Hansa tidigare och vet därmed hur yrket fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 5/6 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad ej medlem på unive Discord server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka