Accepterad Stefan Blad | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan Blad

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199369883537

Ditt Hex-ID: steam:110000154050f91

Vad är din discord tagg? El patron#6331

Vem var det som bannade dig? SAN

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av en minusrep som jag la, staffen upplevde det som en staffdiss gentemot han själv, vi hade helt enkelt olika uppfattningar om det som jag sa, men jag hann inte prata och alla mina roller belv borttagna och jag kunde heller inte försöka prata eftersom jag var bannad på discord sevrern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick bara ett meddelande där SAN skrev att jag var ett barn, sen skrev att alla mina roller var borta och att han nu skulle banna mig överallt så att jag inte kan göra nåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle personligen säga att det var en felaktig ban, men det finns olika perspektiv som man kan se det utifrån, från mitt perspektiv så ses bannen som felaktig då jag anser att jag inte förtjänade att få exakt alla mina roller borttagna och sedan bannad överallt, men ur hans perspektiv så kanske han tog det personligt när jag sa att han gjorde fel när han banna min vän och drog hans vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för mindre regelbrott när jag var nybörjare så som ooc meta osv, inga större regelbrott

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag hade vetat att san skulle banna mig efter det som jag sa så hade jag självklart inte sagt det, jag hade då hanterat situationen annorlunda. jag hade inte ifrågasatt hans beslut då, men eftersom jag för stunden ansåg att det var rätt att ifrågasätta hans beslut eftersom jag undra hur han tänkte så gjorde jag det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, det finns människor som kan uppleva saker o ting annorlunda jämfört med vad man själv upplever det som, därför ska man tänka noga på det man säger även fats man själv kan tro att det inte är något så grovt som man egentligen säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka