Accepterad Stefan | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198415506995

Ditt Hex-ID: 11000011b226e33

Vad är din discord tagg? johannes#4984

Vem var det som bannade dig? Veni Vidi Vici #5321

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag dödade en person under ett rån och att han tycker det var onödigt att döda istället för att låta han gå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid bilfirman och skulle laga min bil då en person kom fram till mig och hoppa in i min bil och frågade om skjuts. Jag valde då att skjutsa honom och i bilen frågade jag varför han behövde skjuts då han sa "skynda skynda" i bilen. Han berättade då att han hade varit med om ett slagsmål på bilfirman. Jag körde bort mot Grove Street och han hoppade ur min bil och gömde sig en buske. Jag gick också ur bilen och frågade vad han jobbade med osv. Därefter slog han mig en gång och jag valde att råna han i en buske. Jag sökte igenom honom och sedan dödade jag han då han annars hade kunnat känna igen röst, regplåt m.m.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej tycker jag. Jag förstår att han tycker det var onödigt att döda honom men jag gjorde det med en anledning och jag gjorde faktiskt ett litet scenario av det hela.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt döda honom efter rånet men då hade min karaktär fått konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska det mer försiktigt att döda folk.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka