Stefan | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stefan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Användarnamn: Stefan

Hur gammal är du? 16

Vad heter du? Johannes

Vad heter du på discord? Stefan#4984

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet kommer jag kunna spela mer än vanligt men när skolan sätter igång kanske 16-23 på vardagarna.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ha gjort mycket staffärender och löst spelarnas problem som uppstår på servern. Jag hade inte rp:at mycket utan haft bra koll på support men också ingame. Jag hade spectatat runt mycket och bannad folk direkt som inte kan bete sig. Jag har inte hållt på att ge folk en massa varningar och sånt för stora saker, jag ger dem istället en kortare ban så dem fattar allvaret i det dem gör. Jag har tagit mycket tid för att minska all sorts av vdm, rdm framförallt för jag vet att det är något spelare stör sig på enormt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit support här på Multistaden tidigare och tycker själv att det gick bra. I slutet tröttnade jag på några i staff-teamet vilket gjorde att jag tappa lite intresse men jag hade också enormt just då på min fritid. Jag har också försökt tidigare att starta upp egna servrar men det har inte gått något vidare.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag skulle säga att jag har bra med erfarenheter inom att vara staff. Jag är lugn och är bra på att lyssa på bådas sida av myntet och förstå så det blir rättvist för båda. Jag har också varit staff tidigare så jag vet vanliga problem som kan komma som man som staff måste kunna lösa. Jag kan också mycket om hur Multistaden är som communtiy vilket jag tycker är bra när man är staff.

Vad kan du om skripts? Jag är inte så vass inom skripts. Kan lite men verkligen inte mycket. Kan däremot lite om designing, om hur man designar kläder och lite om byggnader.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att få sammarbeta med de andra i staff-teamet och vara med och bidra med något till servern. Jag tycker det är roligt att få prata med folk och lösa deras problem eller besvara deras frågor. Jag tycker Multistaden är ett stort och härligt community och det är därför jag vill söka mig hit, jag längtar efter att få hjälpa folk.

Ser bra ut Stefan :) Vet att du var staff här innan och sköte det på ett bra sätt, vänta tills en staff-asnvarig läser den, Lycka Till!!

Tillbaka