Nekad Stefan | Ansökan till servervakt [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stefan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Användarnamn: Stefan

Hur gammal är du? 16

Vad heter du? Johannes

Vad heter du på discord? Stefan#4984

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar oftast spela mellan 16-23. Kan skifta lite från dag till dag men ungefär då brukar jag vara aktiv ingame.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska vara servervakt för att jag är inne ofta och kan stoppa eventuella trollare. Jag är också på platser ofta där lallare/trollare brukar vara, så som Bilfirman, Blocket och Vianor. Jag tror att ifall jag skulle vara servervakt skulle jag kunna stoppa dessa spelare från att förstöra för folk. Jag brukar också ofta vara med i scenarion vilket gör att jag kan kicka folk ifall det är grova fel men annars vänta till scenariot är slut.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att bidra med något till server och kunna få bort folk som bara är på servern för att förstöra. Jag har varit staff tidigare så jag vet hur det går till och hur man ska jobba, jag vet att man ska försöka snacka med folk ingame ifall det har gjort fel utan att man ska ta det i discord.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad serven förut? Nej

Ser bra ut, trevligt med fler servervakter på just dem ställena du anser är mycket trollare osv.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Nekad, intervju hålls inte tid.

Tillbaka