Accepterad Stefan Andersson | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980086579/

Ditt Hex-ID: 11000013cc93b33

Vad är din discord tagg? ADIOS AMIGO#2284

Vem var det som bannade dig? shlajfer

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, Power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum för tillfället för att jag precis hade köpt en ny bil, och åkte för fort genom stan och krockade och RPade inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom från marja lisas för att jag hade precis köpt en ny bil och jag vill testa hur fort den kunde gå, och gasade genom stan och krockade med en person jag skulle väja för, och sprang tillbaks till marja lisas för att få hjälp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel och skulle aldrig ha gjort det från första början, skulle ha dragit någon annan stan och testat den eller inte testa den alls.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var ny här på servern och jag och min kompis vart rånade och jag var inte så bra på RP vid den tiden, och blev bannad för Fail RP, för att jag inte skrek att det gjorde ont osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Strunta i att testa bilen mitt i stan och dra till ett ställe där ingen är för att inte riskera andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att, tänka efter på vad jag gör och vad som kan hända, och hur det kan hända, och har lärt mig att ta ansvar för vad jag gör i framtiden, så det kommer definitiv inte hända igen. Och jag kommer hålla min del och verkligen försöka att inte bli bannad igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka