Steeze | Whitelist ansökning [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Steeze

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Steeze

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198014998723/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? steeze#0041

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Nyman och är född 20 Oktober 1993 och är 26 år gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Göran har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Mick var 3 år gammal. Göran har haft det helt okej annars i sin uppväxt förutom i 8:an när han bytte skola. Då började han bli mobbad för att han var ny. Mickehar spelade fotboll en stor del av hans uppväxt och gjorde det ända tills han vr 16 åra, då ville han satsa allt på att plugga till Meknomen vilket är hans drömjobb och det han alltid velat var Göran har en flickvän som heter Elin och med henne har han även 2 söner, Linus och Neo. Göran har bott i örebro hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. Mick spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som Meknomen och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill spela på en bra rp server det är därför jag ska bli wl

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag kan rp bra kan gör bra sinjos

Hur många timmar har du på FiveM? 1423

Hur hittade du Multistaden? på swe list

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka