Accepterad Steez | Medlem ansökning [9bit] [K4rlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Steez

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hejsanallamina/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Andersson

Vad är ditt discord namn? Steez#8743

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Andersson. Han gillar allt som har med motorer och bilar att göra, Han har mycket erfarenhet innom motoryrket och har jobbat bland annat som mekaniker och som bildesigner. Han är 21 år gammal och har hållt skiftnyckeln ända som barn.

Rasmus växte upp på landet med sin mamma och pappa och tre bröder. Han far spenderade mycket tid i verkstaden och Rasmus lika dant. Att hålla ficklampan var sin första uppgift, sedan vid två års ålder så började han och sin far bygga på en cross som han växte upp på. Vid fem års ålder började han och sin far bygga på hans folkrace bil. Denna skruvade han på helt själv tills han blev femton och fick delta själv som ungdom på folkracebanan. Vinst efter vinst så började rasmus tröttna på folkracet. Han gick över till att börja bygga på en volvo 744 med en OM606 i. Målet var 500hk.

Rasmus började streetracea på kvällarna samtidigt som han extraknäckte på dagarna. Han höll sig undan från onödiga konflikter och så vidare efterssom det ofta förekom på racen.

Rasmus har nu lämnat streetracen bakomm sig och har skaffat familj och två barn. Där imot så kan det hända då och då att han lufftar sina monster som sitter och väntar i garaget. Han håller sig gjärna till europeiska bilar då kvaliten och eftermarknads delar håller bättre och finns bra utbud till sverige.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till ett bättre community med roliga senarion och gött snack.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min lillebror börja lira på den och jag har lirat lite ickeWL å skulle villja skaffa jobb osv för att utväckla mitt rollspel.

Hur hittade du Unive? Genom min lillebror

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra roliga senarion där alla parter har det roligt. Jag kan ta en förlust och jag kommer bidra till ett seriöst rollspel och inte bara massa gäng å knark och whallai å whallaha.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa måna kontakter och ha roligt själv och med andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Var et tag sedan jag rollspelade. Lirade runt 500H på Norh Lions 18+

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka