Nekad steadyy._ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824759967/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad är din discord tagg? steadyy._

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: univebann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag förstår att ni valde att banna mig eftersom jag fuskade. Det jag gjorde bröt mot reglerna och förstörde upplevelsen för andra spelare. Jag inser nu att mitt beteende inte bara var orättvist, utan också respektlöst mot både mot er och staff som arbetar för att hålla servern rättvis och rolig för alla. Jag vill verkligen be om ursäkt för mina handlingar. Jag ångrar mig på riktigt, inte bara för att jag blev bannad, utan för att jag inser hur fel det var av mig att fuska. Sedan dess har jag tänkt mycket på varför jag gjorde det och jag vet att jag inte kommer att upprepa misstaget igen. Jag ber om en till chans att få vara en del av servern igenm. Jag har lärt mig min läxa, jag respekterar reglerna fullt ut och jag vill komma tillbaka som en bättre och ärligare spelare. Jag hoppas att ni kan se att jag verkligen har ångrat mig och att jag är redo att visa det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart mitt inne i en skottlossining i ett garage sedan så skriver hedgehog och ber att jag ska hoppa suppoert, vilket jag gör och då så säger han att jag ska screensharea men jag gjorde inte det sen efter typ 10 minuter så säger han att han ska placera en permananten avstängning på mig på grund av fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel. Jag förnekarr inte det, jag bröt mot reglerna, och staff hade helt rätt att banna mig. Jag försöker inte skylla ifrån mig eller hitta på några ursäkter, för jag vet attt det jag gjorde var fel och att konsekvensrna var rättvisa.

Jag vill därför erkänna fullt ut att bannen vart placerad för en anledning. Jag ångrar helt att jag fuskade, och jag förstår hur mitt beteende påverkade både servern och andra spelare. Det var omoget, respektlöst och helt emot med det vad Unive står för.

Det enda jag kan göra nu är att vara ärlig, ta ansvar och visa att jag har förändrats. Jag förtjänar inte automatiskt en ny chans, men jag hoppas att min ärlighet och min genuina ånger kan visa att jag verkligen har lärt mig av mitt misstag och att jag aldrig kommer göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda på flera sätt. För det första borde jag aldrig ha fuskat från början. Jag borde ha respekterat reglerna och spelat ärligt som alla andra. Om jag kände mig frustrerad eller fast i spelet hade jag kunnat be om hjälp, ta en paus istället för att ta en genväg som förstörde upplevelsen för andra men även för mig i slutet.

Jag borde också ha tänkt längre fram och förstått konsekvenserna av mina handlingar. Att fuska kanske verkar som en snabb lösning i då i just den stunden, men i längden förstör det både för mig själv och för servern. Om jag hade varit mer tålmodig och haft bättre omdöme hade situationen aldrig uppstått.

Det jag hade kunnat och borde ha gjort är helt enkelt att följa reglerna, visa respekt för er server och inte göra något som riskerade min plats hos er. Det är ett misstag jag har lärt mig mycket av, och jag kommer aldrig göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket efter min ban. Det viktigaste jag har förstått är att reglerna finns av en anledning, och att alla spelare, inklusive jag måste följa dem för att servern ska fungera. Jag har insett hur snabbt allt kan förloras genom ett enda dåligt beslut, och hur mycket mer respekt man får när man spelar ärligt och gör rätt för sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 10 000 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Steadyy
Unive Staff

Varför släpper ni inte bara in mig kom igen okej jag fattar att ni vill ha pengar för den skadan som är gjord men kom igen

har frösökt nu i 1 år nästan men ändå så kan ni inte bara acceptera

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka