Accepterad steadyy._ | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vill vara helt ärlig med vad som hände. Jag gjorde något som bröt mot serverns regler inne på servern, vilket var ett medvetet val från min sida. I stunden tänkte jag kortsiktigt och prioriterade att få en fördel istället för att spela rättvist. Jag förstår nu i efterhand att detta inte bara bryter mot reglerna, utan också förstör upplevelsen för andra spelare och skadar servern.

Sedan dess har jag reflekterat över mitt beteende och insett att det inte är den typen av spelare jag vill vara. Jag har tagit bort allt som kan ge mig fördelar och kommer inte använda något liknande igen.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser inte att åtgärden var felaktig. Den var en direkt konsekvens av mitt eget beteende och fullt förståelig. Samtidigt vill jag be om en andra chans baserat på att jag faktiskt har lärt mig av detta och tagit det på allvar. Jag förstår att förtroende måste förtjänas, och om jag får komma tillbaka är jag beredd att bevisa över tid att jag kan följa reglerna och bidra positivt till servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har inga bevis.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Behöver ditt hex id eller nånting för att kunna hitta bannen

Lyssna jag fattar att detta är grovt men jag ångrar mig verkligen och vill få en chans, snälla låt mig bara få min chans

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 500 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Okej hur köper jag unban då

Kontakta mig i PM. Så går vi vidare därifrån.

Efter en diskussion med person så har det kommit fram till en överenskommelse fram till den 2026-04-23.

Låt stå öppen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka