Accepterad stayquietfordaddy | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stayquietfordaddy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ditt discord namn: stayquietfordaddy

Ditt Hex-ID: steam:11000016e02872b

Vad för typ av beslut gäller det? Ban tills 2026-07-26 samt indragen kriminell

Vem/vilka tog beslutet? Korpen

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs eftersom att jag C-loggade och de var riktigt dumt, Allt började med att vi var uppe i sandy och vi var några bilar, Tillslut så hoppar en bil ut helt random vi har inte ens skjutit liksom så de ba hoppa ut, Jag blev riktigt sur eftersom polisen kom och då valde jag att radera min citizen fil för att krascha mitt spel, Och jag lovar er att ni inte kommer bli besvikna ifall jag blir unbannad, Ni kan få välja att ge krim rollen tillbaka eller inte, Ni kommer inte bli besvikna, Och sen att jag satt o argumenterade med korpen i vanliga support, vilket inte var så smart för att jag vet själv att det jag gjorde var fel. Detta nu jag försöker komma fram till är att få tillbaka min krim och få unban då jag vet att min handling jag utförde var fel och med tanke på att allt ligger i dina händer (Korpen) så försöker jag inte ändra på något utan komma fram till något och det är att jag förtjänar en andra chans då det är min första dag och min första krim roll. Jag fattar allt jag gjort och står även för det men bara att jag vill ha en annan chans för att det var min första dag och då jag verkligen ansåg en rp server så rolig. Problemet var att det jag gjorde var bara att folk sköt bara så som sagt det var bara allmänt jobbigt och då gjorde jag så som jag gjorde. Jag vet att man aldrig ska göra fel tillbaka men det var allmänt jobbigt därför gjorde jag så som jag gjorde. Jag vill inte påverka dig på något sätt utan bara att du ska förstå mig också och med tanke på att jag var exemplarisk så tycker jag att jag bör få lite mildare återgäder men nu är det så som det är och vill bara att du förstår mig Kropen. Det är även sommar och jag vill spela unive och jag förstår mitt fel så jag tänker bara på en andra chans.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte felaktigt överhuvudtaget jag vill bara att ni förstår mig och att jag ska få en chans då jag egentligen vet att det är fel bara att jag vill få en andra chans som Korpen kanske ger mig för att jag vet själv att det är fel och han vet det också. Jag inte kommer upprepa det. Korpen jag hoppas du verkligen förstår mig då jag ej kommer svika dig efter en andra chans för att jag vet att inget fel kommer ske, efter min andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mZ009qUNnmw2FNC8r?invite=cr-MSwwemosMjE5NjkxODA0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Du kommer inte få tillbaka din krim, men jag kan unbanna dig. Låter det bra?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka