Nekad staxzz | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

staxzz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Luan

Vad är ditt discord namn? staxzz

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Orjan han är 21 år och föddes upp i ett dåligt samhälle i groovestreet han har baxat och snått saker från butiker som ung och hängde med dåliga personer en dag så bestämde de sig att råna en bank det var han och fem andra. De rånade banken och blev fasta och en av hans kompisar dog i skottlossningen mellan polisen och Orjan och hans kompisar, Orjan och hans kompisar gav upp och lät polisen ta fast dom. De satt fastlåsta i fängelset och det gav Orjan mycket tid att tänka, orjan tänkte på sin kompis som dog i skottlossningen som heter Abdul. Orjan tänkte de kan vara jag som är den nästa tänkte Orjan och när han blev släppt av polisen så bestämde han sig att inte hålla på med kriminalitet och vände sig till staden han ville ha en nystart han ville inte göra dåliga saker till samhället men bra därför flyttade han till unive där bestämde han att sluta vara krimminel och göra om sitt liv til bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min rp är bra och jag kommer tillbringa bra scenarion, och realistiska rp scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att vinna för att ha kul för båda.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis och ni är sveriges största server.

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? och Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du kan söka igen om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka