Nekad stavros | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

stavros

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/441974ss/

Vad är ditt namn i verkligheten? Stavros

Vad är ditt discord namn? TTV_STaVVE#0378

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007

Berätta om din karaktär. Stavros Al-Hadad, 25 år. Hans intressen är bilar, tennis och hundar. Han är nästan alltid glad och möter alla människor med en glad min. I hans uppväxt var det lite stökigt, hans föräldrar var ofta fulla och hamnade ofta i bråk med and vuxna. Några gånger hamnade Johan själv i bråk med folk, han kom in i en mörk period med personer som alltid gick runt med droger. Det fick honom att bli deprimerad under en längre tid. I skolan var han dock jätte bra. Han gick ur skolan med nästan alla A:n. Han har inga prickar i registret. Han hjälper gärna folk. Han är också väldigt intresserad av polis yrket och har följt många polis reality serier sen han var typ 10 år. Stavros har alltid drömt om att få köra i en riktigt ferrari, tyvärr så hade hans föräldrar ont om pengar när han växte upp. Stavros har alltid haft det lite svårt med pengar, men när han tog studenten så vände sig allting. Han var inte längre minus på kontot. Stavros är i ganska bra form. Han gillar att spendera timmar på gymmet eller på bil affärer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem i Unive roleplay för jag tror att jag kan delta aktivt i flera olika scenarion samt att jag kan skapa olika scenarion där alla kan delta och ha det bra. Jag är här för att få vänner och ha det kul, så jag kommer se till att folk jag träffar också får ha det massa kul! Jag tror nog att jag kan förbättra stämningen i servern och förhoppningsvis göra folk glada. Jag tycker det här verkar vara en väldigt bra server, så därför kan jag chatta med folk på discord också. Jag har också märkt att det verkar vara ganska snälla folk här. Det gör att jag känner mig ganska trygg med folket här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns många yrken i spelet, det finns liksom många möjligheter. Dessutom finns det mycket folk så man kan nog få nya vänner ganska lätt. Man blir nog ganska lätt social av att spela Unive, det är det jag gillar med servern. Den är liksom chill o så.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via min kompis, han snackade massa positivt om den här servern och jag blev genast intresserad. Alla jobb och allting, det var liksom en dröm. Sedan dess har jag typ drömt om att bli whitelistad. Det är många spelare här dagligen. Min kompis kunde liksom inte sluta prata om Unive, jag kollade på näd han spelade och sen bestämde jag mig för att joina.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna få delta i många scenarion, särskilt roliga scenarion. Skaffa vänner via RP. Sen vill jag också ha en snabb bil. Jag vet inte exakt vad jag ska göra mer än så. Jag ska nog känna mig fram lite och sen bara rollspela på och ha kul i scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra jobb, helst polisen. Jag ska också vara en så laglig medborgare som gärna hjälper andra. Försöka spela varje dag och ha riktigt kul så klart! Jag vill också utveckla min RP till en bra nivå. Men mina huvudmål är att komma in i polisen och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår 100% ta eran tid

Nekad, vi sa till dig gör om 24h Tack

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Ber mig läsa hans ansökan!

ansök om 24h!

Tillbaka