stavros | Medlem ansökning {pz moderator]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stavros

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/441974ss/

Vad är ditt namn i verkligheten? Stavros

Vad är ditt discord namn? TTV_STaVVE#0378

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007

Berätta om din karaktär. Stavros alhadad, 30 år gammal och upp vuxen i Stockholm. Hela Stavros liv har bestått av bilar och skruvade allt började med att Lukas pappa köpte en fyrhjuling till han vid 8 års dagen. Och efter det har han hållit på med crossar bilar motorcyklar och allt annat som går å skruva på. Drömmen Stavros har är att en dag vara anställd hos merkonomen och driva glädje med hela hans hjärta. Då Stavros gick i gymnasiet hade han ett X-trafik företag där han hade en liten verkstad på skolan som gick väldigt bra. Farsan var mekare och jobbade på ett gammalt autoexperten utanför torget. Nu är farsan död och vill fortsätta hans karriär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill vara seriös och jag vill hjälpa folk och företag med att jobba där och kunna göra staden bättre. jag drömmer om att jobba som mekaniker och det kommer att vara en bra mekaniker för staden Unive. och bidar med mycket social rp på samma gång

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för unive e en spännande och livlig server me action spännande scenarion och hög rp vilket jag tycker är väldigt bra och får mig väldigt intresserad av att spela här

Hur hittade du Unive? har spelat här innan och tyckte de var kul därför vill jag fortsätta min rp resa här och sen så finns det många bra jobb och möjligheter och jag tycker att det här är en väldigt bra server den bästa svenska servern i alla fall. och för att jag alltid har roligt när jag spelar på den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna höja min rp och göra den mer väll utvecklad och att men även lära känna mer folk och få nya kontakter och vänner och att ha en rolig och trevlig stund

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha en bra karaktär som jobbar med nyttiga saker och att ha kul men fortfarande vara seriös och bidra med en hög och väll utvecklad rp nivå men ändå ha kul. och jag vill kunna vara lite som en kändis i staden typ som att alla känner igen tex vilken bil som är min eller något.
jag älskar att köra bil så jag drömmer om att äga en jänkare sen vill jag framför allt vara en bra spelare, vara lyhörd för allt som händer omkring mig. för jag vill vara seriös och jag vill hjälpa folk och företag med att jobba där och kunna göra staden bättre. jag drömmer om att jobba som mekaniker och kommer att vara en bra mekaniker för staden Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår 100% ta eran tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka