Accepterad STATTIN | Medlem ansökning [Lord_Panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STATTIN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias stattin

Vad är ditt discord namn? STATTIN#1617

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias johansson som kallad fake elias pga det finns 2 stycken och är 23 år gammal och kommer från en kommun i Stockholm. Han har en ganska enkel uppväxt då hans föräldrar har haft gott om pengar och inte bråkat så mycket när han var liten. Han har haft många kompisar som han känner jätte bra då, han inte har haft något syskon, de har han tyckt att de är ganska tråkigt då när hans kompisar berättar om saker som de har varit med om med sina syskon så har han inte kunnat säga något han har varit med om. Hans kompisar har han alltid varit nära med. När han blev äldre och behövde börja tänka på vad för linje i gymnasiet han skulle börja i så fick han stress då de var bara någon månad tills han skulle bestämma de. Men han väljer att gå teknik, han jobbar hårt för att kunna få bra betyg, han pluggade dag in och dag ut då han inte alls hade bra betyg i högstadiet. Han hade satsat på att bli som polis, så när han är klar med gymnasiet så går han ut sista året med nästan bara "A" i betyg i de flesta ämnena så han tycker att de var värt allt pluggande.
Några år senare så började han tänka på vad för jobb han skulle söka till och han börjar utbilda sig som polis i Borås på polis högskolan där. Så han flyttar från Stockholm till Borås. Han påbörjar några prov och under ett prov så hittar han en vän som kommer bli en vän för livet som heter Raimo Gustavsson. Raimo & Elias började vara med varandra i polis högskolan och utanför. Så eliasär över lycklig att han har hittat en sjukt bra vän och klarat alla prov på polis högskolan. Tiderna har gått och de två har inte haft kontakt på länge, senast de hade kontakt var nästan något år efter att de hade klarat polis kurserna. Men en gång när elias är och handlar i Borås så ser han Raimo och elias går fram och börjar prata med Raimo och de börjar bli vänner igen, de väljer att gå och ta en öl elias hör även att Raimo håller även på att flytta till en ny stad vid namn Unive. Som han hade tänkt att bli polis i. Han håller på att få tillgång till sitt nya hus och nycklar till de just nu. Men väntar på att få de då de han ska köpa de ifrån håller på att fixa allt med nya huset. Han satsar på att komma in sitt nya hus så fort som möjligt och längtar tills att han kan hitta nya vänner som han klickar bra med och tycker om. Och träffa sina nya kollegor och hoppas på att få ett jobb som polis i den nya staden och träffa chefen som är där. Göra ett bra och gott intryck för sina kollegor & chef. Han längtar till att träffa alla nya personer i sin nya stad han ska flytta till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem på Unive för att jag är aktiv och lojal till Unive eftersom jag är inte med i någon annan GTA RP server jag har inte heller någon tanke att gå med i någon annan GTA RP server.
Jag kommer bidra till Unive som medlem med att vara aktiv vänlig och hjälpsam till Community'n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ag kommer bidra med roliga scenarion och hålla en seriös rp nivå och få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till så folk sköter sig. Jag kommer bidra med mycket social rp och hålla en unik rp nivå för alla spelare så det blir roligare för motpartnernas spelare. Jag kan även alla rp regler så jag vet exakt vad jag håller på med i rp.

Hur hittade du Unive? genom polare och streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka