Accepterad STATTIN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STATTIN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803064535/

Ditt Hex-ID: 1100001323c16d7

Vad är din discord tagg? STATTIN#1617

Vem var det som bannade dig? det var så länge sedan så kommer faktiskt ej ihåg men kan nog ha varit VOID tror jag han hette

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklippasdasdsad2q133412qe.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag då tappa mina roller ingame under när vi stormade ett gäng länge länge sedan och tror jag gjorde någon typ av abuse om jag är säker men efter det så gick jag in i chatten på unives dc och va allmänt omogen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mitt gäng planerade en stormning på santa blanca men det gick ej som planerat då vi var ganska förvirrade och började skjuta på varandra sen när jag gick ner till huset så sköt mina medlemmar mot mig och jag trodde det var santa blanca så jag sköt tillbaka och sen dog jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det absolut inte då jag bröt mot unives regler och dom ska ju gå efter sina regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 7 eller 8 bans tror jag... 1 ban dog jag i en bil på piren så den körde in i allt och alla för den körde av sig sjölv. sen tänkte jag ej på att köra rätt hastighet i stan tror jag. sen resten kommer jag ej ihåg tyvärr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att vara mogen och ej abusat och ej gått in i discorden och varit omogen, och tagit mitt staff som jag fick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka