Nekad Statex | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Statex

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043505841/

Ditt Hex-ID: 11000014090eeb1

Vad är din discord tagg? statex_

Vem var det som bannade dig? Arrekung

Bild på banmeddelande: bild_2024-06-18_192533800.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade brist på social rp, jag använde en ubåt som flyktväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Juvelrån, vi flydde först ner med bil sedan hoppade vi ner i vattnet där en vän stod med en ubåt och väntade på oss. Och där ifrån hoppade vi in i vattnet och sen in i ubåten, vi åker ner en bit ner och väntar kanske 5 minuter innan en annan ubåt kommer fram till oss och i den ubåten satte det två personer som verkade vara två poliser. Dom hade alltså använd en privat ubåt som stod på en person och inte på polisen. Jag misstänker att ubåten hittade oss genom helikopterns värme kamera. När vi ser dom åker vi vidare upp mot mekonomen, efter mekonomen finns ett garage. Planen var att åka dit, påvägen dit så pittar båda ubåtarna varann. Och efter ett tag så kommer en vanlig båt upp, där sitter 2 piketer och kör. Dom säger "stanna!" stäng av motorn osv. Vi åker upp mot stranden där våran vän med en röd RS6 kommer och hämtar upp bara 2 av oss tre i ubåten på grund av att polisen började skjuta och rikta för ingen anlending? Vi hade inte utfört något hot eller liknande. Så en person åker fast.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att den var felaktig jag kan förstå att det kan vara brist på social rp och att välja ubåt som flyktväg kan vara tråkigt för polisen, då mortparten ej hade någon chans att kunna ta oss, MEN två poliser kommer med ubåt och det finns en helikopter då skulle jag säga att dom har en chans att kunna ta oss. Så jag vet inte båda parterna hade ju en chans att vinna. Och på slutet skulle jag säga att båda parterna vann? Dom fick fast en person och vi kom undan med mindre pengar än vad man får.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 2 andra bans dom senaste 3 månaderna, sedan 20 andra de senaste åren men dom kommer jag inte ihåg tyvärr! Men jag kan berätta lite om den första ban de senaste 3 månaderna. Då vart jag bannad 1 dag tror jag? för att jag var i "duty" alltså i tjänst fast inte på jobbet. Sedan har jag varit bannad av anticheat ett par ggr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså, jag skulle alltid kunna gjort andra beslut och andra sätt ja, men vi hade ingen bra bil att fly med på lands och jag kom på att jag hade en ubåt och alla gick med på det så då vart det ubåt, men jag och min vän i butiken var lite nojiga över att han som styrde ubåten inte skulle vara vid den bestämda platsen så jag och min vän i butiken försökte komma på en "backup plan" men eftersom polisen "pusha" oss att är ni klara, ska ni åka så tänkte vi inte på det mer och bara körde på och hoppades på att han var vid den bestämda platsen. Vi snacka lite om att bara fly med bil för att vi hade ingen kontakt med personen i ubåten, så vi kunde inte fråga om han var på plats så vi snacka lite om att fly med bil i mitten av rånet typ. Men eftersom att den bilen vi hade inte var den bästa så chansa vi på att han var där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag ska tänka mer på social rp, tänka mer på hur jag kan göra så mortparten och får en chans att vinna och inte bara välja sätt som vi kan vinna på. För då är det brist på social rp, man spelar bara för att vinna, makt och pengar. Så jag kommer att tänka ett extra steg nästa gång jag och andra planerar rån!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka