Accepterad Statex | Ansökan till Servervakt [PABLO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Statex

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? statex_#3626

Ange ditt födelsedatum 30 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar oftast mellan 17:00 till 00:00 så ca 7-8 timmar varje dag, jag är VÄLDIGT aktiv inom FiveM servern och i discorden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ett helt år började efter juli där någon stans 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har inga bilder men jag har blivit avstängd tre gånger under ett år

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? jag ser en servervakt som en medhjälpare på servern. när man väl ansöker till en servervakt ser jag ansökan som en ansökan till att kunna hjälpa till på servern fast medans man rpar. för det finns skillnad på staff och servervakt. en server vakt hjälper till servern fast genom rp, då menar jag att man är en servervakt medans man rpar. medans en staff inte får rpa medans man gör staff arbete utan då kan man välja att rpa eller göra staff arbete. staff arbete kan vara att specca, ta report eller ta support osv. en servervakt enligt mig är också som ett första steg till staff. alltså att vara servervakt kan vara första steget om man vill bli staff. då man kan lära sig commands osv. men jag på Unive är alltid redo att kunna göra Unive till en bättre server! man ska ju kunna en viss del om unive och hur det är och vara en servervakt då man kan säga att man behöver någon mängd erfarenheter för att bli en servervakt och jag själv har varit det tidigare och kan många commands

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag har goda erfarenheter som commands och helt enkelt hur man är en servervakt. jag har varit servervakt tidigare och jag vet mycket väl hur man är en servervakt och hur man beter sig som en servervakt. jag vet många commands osv. jag kan bemöta folk bra med en bra ton och en snäll röst, jag visar alltid respekt till alla på servern. och jag vill jag vill dels hjälpa servern med mindre lall på servern och saker som är förbjudna att göra, tillexempel copbait, eller makt och rollspel. om jag skulle bli server vakt skulle jag göra denna server bättre än innan med mindre lall, folk som bryter mot reglerna eller som inte kan bete sig. jag är en aktiv spelare och med det så kan jag säga att jag också kan bli en aktiv Servervakt. jag kommer jobba hårt för serverns bästa och försöka hjälpa folk som behöver hjälp. jag kör Unive varje dag och hjälper folk i vanliga sätt som en vanlig medborgare så jag har goda erfarenheter, och då menar jag att man kanske ser lall i en affär så man kan gå in och försöka avlägsna personen. jag vill göra servern till en bättre server med att kicka folk som gör fel. jag är aktiv spelare så jag kan vara en aktiv servervakt, och jag kickar folk som gör fel, och det finns små fel och stora fel och jag kickar mot både dom. jag vill också bli servervakt för att jag ser mycket lall på tillexempel medlems yrken i staden där folk gör slagsmål, ooc talk, vapenanvändnig och detta måste få ett slut direkt. och det är därför jag söker till servervakt för jag vill hjälpa hela servern, jag kan svara snabbt på en report och jag kan jobba som en servervakt på ett bra sätt med en normal ton. jag hjälper folk så gott som möjligt i denna server.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt ska kunna reglerna utantill då man kan veta vad som verkligen är rätt och fel. jag själv kan reglerna utantill och jag har tränat mycket under ett år på reglerna! en bra servervakt ska kunna ha en bra ton och kunna ta kritik i vissa scenarion. man ska alltid kunna ta kritik och kunna något specifikt inom servervakts - teamet. jag vill göra denna servern bättre med mindre lall och fler personer som lär sig regler och kan rpa utan lall.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt abuse är vanligt inom detta och jag vet om vad som är abuse och inte! abuse menar med att man tar sina krafter som servervakt och använder dom utanför servervakt-yrket eller vad man ska säga. alltså tillexempel att banna en för skoj. jag gör absolut inte detta och jag vet vad som händer om man gör abuse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka